HOME

HARI MINGGU DATANG LAGI

SABTU

Hari yang menghiburkan rasa. Sebenarnya aku hanya ingin melihat POH dan ingin berjumpa Mikie dan Kurie dan hajat tidak kesampaian untuk melihat POH. Aku terlepas dan aku hanya duduk sahaja ditepi melihat anak-anak muda berdansa. Sesekali berjalan ke mosh-pit dan aku ternampak sesuatu yang pelik. Seoarang remaja memakai helmet putih di tengah crowd. Oh betul-betul cool aku tengok dia. terkinja-kinja sambil jari mencucuk langit melayan MUH. sempat aku ambil gambar bersamanya.

AHAD

Blur - Pada mulanya adalah seperti biasa pergi makan besar di Kg Baru. Umm makan sedap-sedap lepas tu pergi Kl Central hantar siapa ntah nama budak tu. Lepas tu, sekali lagi blur. Kemana arah nak tuju ni ?? Tak pe, Isi minyak je dulu. Ok minyak dah isi, sekarang kita pergi jalan-jalan. Mula-mula nak pergi PD.

Tapi tak jadi.
Si A : "Weh, aku tak ada duit la nak isi minyak."
Si S : "ak ala ko ni, potong la. jom la."
Si U : "Tak pe kita pegi mandi air terjun, Sungai congkak ke Sungai Gabai ke ?"
Si S : "OK ! set."
Si A : "Tapi jauh la weh."
Si U : "Ko ni memang banyak hal la, jom je lah."
Si S : "Lets go !"

Wow. spontan.

1 comment:

reverend dick said...

Man, I have no idea what's being said here...but I like your style.