HOME

PENAT SERONOK PELIK KECEWA



Sabtu Ahad Isnin = 30/1 - 31/1 - 1/2 - 2010

Adalah hari yang sgt memenatkan kerana aku telah memandu sejauh 700km kurang dari 24jam.

Tapi hari yang amat menyeronokkan juga, kerana dapat berjumpa sanak saudara, dia, dan kawan lama.

Juga hari yang pelik kerana tanpa diduga hari itu aku dah beli "gelang emas". Pada mulanya hanya hendak survey tapi akhirnya terbeli juga.

Kecewa kerana aku telah berjaya mengikut segala rancangan tetapi rancangan aku yang gagal akhirnya tanpa diduga.

Tapi aku puas hati.

Esok, lusa mungkin ada lagi. Siapa yang tahu kan.

"kita hanya merancang, tuhan yang menentukan"

2 comments:

baby said...

laa..aku pon beli gelang mas ari sabtu tu..same la plak..hhuhuh

Unknown said...

wahh ye ke.. aku x plan do, tetiba gi survey, terus gi beli. puas hati.