HOME

SELAMAT BERBUKA PUASA

Kepada semua umat yang berpuasa selamat berbuka puasa aku ucapkan. Tapi yang tidak puasa harap maaf. Hah. Aku pun tidak berpuasa hari ini sebab tidak dapt menahan nafsu ku. Aku gagal pada puasa ke empat. Emm tapi aku senyap je wat tak tau. Memang aku begini hipokrit. Menipu diri sendiri. Semua orang ingat aku puasa, Tetapi aku dah makan nasi beli di kedai mamak. RM5. Dan langsung aku tertido. Tetiba, aku tersedar seorang yang ladyboy datang kepada ku menunjukkan kumis nya yang tumbuh merata. bertanya kepada ku.kenapa kumis nya lebat. Muka nya penuh bulu. HUH aku terjaga. aku bermimpi pondan rupanya. Haih terus ake send sms pada dia. "Awak nanti kejut saya kul 3.30 ya". Dan singgah di pasar Ramadhan.. Nyumm

Tetapi... hakikat nya aku berbuka di Ofis dengan kuew tiaw goreng dan air soya. emm sedih.. alhamdullilah.. ;)

No comments: