HOME

SELAMAT HARI RAYA

Tahun ini aku beraya di ofis, Sesuatu yang baru bagi aku. berbaju melayu di ofis, makan kuih, rendang di ofis bersama rakan sejawat sedikit sebanyak melupakan kemeriahan beraya di kampung halaman. Aku sudah dewasa. Ya ! Sebelum ini, aku sanggup melakukan apa saja asalkan aku akan balik ke kampung untuk berhari-raya. Tapi berbeza dengan tahun ini kerana aku sanggup meninggalkan kampung untuk berhari raya. Menunjukkan yang aku lebih mementingkan tanggungjwab di sini. Di ofis semuanya seperti sedia ada. Balik ke kampung ? Ya, aku akan balik ke kampung pada raya ke 3 dan ke 4 untuk beraya di sana. Kepada semua datang la beraya di kampung halaman ku. Beraya di bandar semestinya tidak menyeronokkan.

1 comment:

Unknown said...

kenapa begitu lambat untuk update ya. sudah 3 hari !! huh :(