HOME

ANNUAL DINNER

DISEMBER : Banyak syarikat di luar sana mengadakan annual dinner bagi syarikat mereka meraikan target untuk setahun yag lalu. TIDAK MAHU BERCAKAP BANYAK. Sebenarnya aku hanya mahu cerita tentang annual dinner VADS yang di adakan di Sunway Convention Center pada 16/DEC/2008.

Aku seperti biasa duduk memerhati gelagat orang. Agak terkejut juga la asal nya. Lelaki yang aku kenal bepakaian perempuan. VOGUE !

Tapi naluri ku tetap akan rebel aku tetap tidak suka dengan fenomena itu. Naluri aku yang bosan ini mengatakan apa penting semua ini, padahal aku kenal semua orang itu. Terus terang tujuan aku datang bukan untuk berseronok, tapi hanya untuk makan. Makan pada malam itu dihidangkan Chinese Dinner Set. Makanan yang sama ketika dinner x-office.

PONDAN/MAKNYAH/APONG/SOTONG

itu yang mahu aku katakan.

p/s : nanti akan disambung kerana tak cukup tools. :(

No comments: