HOME

AHP 1st anniversary

24/07/09 - 8.30pm

kerja 4.30 di ofis. seperti biasa jadual yang paling dibenci sekali.
Ada event 1st year anniversary.
"DEVIL IN VEST" katanya.

aku macam biasa la. rilek je.. menjawab call dari pelanggan yang
berbagai-bagai karenah, karenah yang lagi sakit dari karenah
kamu semua.

Tapi, mereka di bawah sibuk bergelak ketawa. Aku sakit hati.
Semua mementingkan perkara lain dari apa yang sepatutnya di
beri perhatian.

Makan, ya aku hanya mahu makan. makan sehingga kenyang kerana free.

Bising. Ya,, memang mereka bising. menyanyi, berjoget. Apalagi
AHPUNDI ???
arghh aku tidak masuk campur. Aku masih berada di sini
semenjak ofis ini di buka.

Tenang walaupun rasa kekurangan, rakan sejawat yang sudah hilang. Hilang...

Headset ? komputer ? internet ? emm semua hanya sementara.
Akan di tarik balik. Jadi jangan risau kamu akan dapat waktunya nanti.

* gambar akan ditambah kemudian

* gambar yang di janji kan... - Jank -

No comments: