HOME

HARI INI....

Huhh,,, selama ni aku dok malas nak update blog disebabkan
oleh activiti kiri-kanan aku.. Dan hari ni bersemangat rasanya
meng-updatekan pemerhatibebas ini.. Dalam kesibukan
kerja, keluarga dan kekasih, ada satu lagi activiti masa lapang ku..

Semenjak aku ada kereta apple green itu, aku rasa sungguh bermakna. Banyak kawan baru aku jumpa. Semua nya
kerana SAVOC.NET.

Sapa yang tahu savoc. ? "savvy owner club"

ya,, pandai pun kamu semua..

Aku disini sudah menjadi ahli kelab itu. CRU06 tuuu.... Dan sudah beberapakali ber-TT dengan ahli kelab tersebut. Ternyata sesuatu pengalaman yang menyeronokkan. Pengalaman yang menakjubkan.

Tetapi, dalam keseronokkan, masih ada lagi berbagai-bagai isu panas. kalau tidak percaya ikutilah perkembangan savoc. hehehe..

apa-apapun aku seronok dengan hangpa semua.. good job guyss !!

ermmm.. kat bawah ni aku kepil kan picture ketika bersama mereka di PROGRAM JELAJAH SELANGOR..








No comments: