HOME

02/12/2009

Hari yang indah. Cuaca yang redup dan nyaman. Hari ini aku belajar tentang erti kehidupan. Salah satu cabang kehidupan. Erti kesabaran dan keegoan, Dan hari ini juga aku percaya pada kata-kata DUGAAN PERTUNANGAN. Hari ini aku percaya, dan hari ini aku ingat selama-lamanya. Alhamdulillah, berterima kasih kepadaNYA kerana beri aku petunjuk dan tunjuk ajar dengan penglaman ini, Dalam masa yang sama aku banyak belajar dari kesilapan. Dan kepada si dia, aku meminta maaf kerana terkasar bahasa dengan kamu. saya sanyang kamu.
Kedua, Berterima-kasih kepadaNya kerana menemukan dengan dia. Terima kasih sayang kepada si dia yang sanggup melayan aku ni, bersabar kerenah ego ni. Terima kasih Mr Poped untuk tunjuk ajar. Berterima kasih sangat. terima kasih untuk Kauffman , Seed, Suave, Liz Clairborne and Body Shop. I love U...

p/s : DKNY next mission....

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

sayang....
semoga segala dugaan yg kita lalui menguatkan kita... xnak pandang hari semalam.... pandang hari yg bakal kita lalui...utk kita berdua selama2nyerrrr