HOME

pak tolong urut-urut

yah,,, ini adalah pertama kali aku buat weblog ini. mengapa aku perlu buat? mungkin aku terikut-ikut dengan blogers di siber ini,, ya,, aku adalah 'pak turut' . suka mengikut style remaja sekarang walaupun ianya tidak sesuai dengan jiwa ku sendiri,, tapi perlahan-lahan aku mensesuaikan. tapi sampai bila ? untuk apa ? inilah aku, hipokrit ! hahaha,, kawan-kawan jangan percaya dengan ku, aku adalah penipu. Aku peduli apa dengan ini semua,, semua ini adalah tragedi. tragedi yang kita sendiri tidak tahu kesudahannya, ngeri, suram, seronok, gelak, tangis atau malapetaka hitam. semua kita tidak tahu. bukan urusan kita. Untuk apa kita persoalkan ?
Untuk kawan ku di siber, semua ini adalah maya yang bebas, bebas
untuk segalanya, melepaskan apa yang di beku di hati. menulis tanpa belas kasihan, membebel, menangis, berceloteh dan pelbagai lagi karenah. semuanya tanpa batasan dan apa yang hendak dibatas kan ? semuanya ada disini,, taip saja apa yang kamu mahu ! ya,,, semua ada, mesti kamu seronok kan ? -up to you- seronok aku membaca luah isi hati kamu, semua ingin bebas, semua ingin dicintai, semua ingin menjadi diri sendiri, semua mahu apa yang dikehendaki. kini giliran aku untuk melepaskan apa yang terpendam di hati ku ini. aku juga ingin menjadi seperti kamu... aku kan pak turut

1 comment:

angel said...

ow nih post yg 1st ye..ermm terikut2 ngan trend remaja zaman sekarang (sebab tu ke ko wat blog?) anyway reason yg jujur aku baca..