HOME

intro ,,

ermmm.. aku orang yang biasa saja.. orang yang suka tersengih, happy, dan ingin hidup indah.Walaupun hidup ini penuh dengan segalanya, tapi aku tabah,tak mudah aku dengan segalanya... Jalan dan terus berjalan.. Mengejar apa yang dikehendaki, didunia ini.. Janganlah kita mengeluh kerana ini semua memang lumrah dunia.. Prinsip dunia ini memang begitu.. Aku pernah nak menolak lumrah dunia ini, tapi akhirnya aku HILANG ! hilang bersama dunia ku.. Dan aku masih bernasib baik kerana masih didunia kerana apa yang disini semuanya sementara, jadi kita masih boleh mengubahya dengan izinNYA.. Mencari segala apa yang dikehendaki didunia ini ketika masih sempat untuk kita mngecapinya, bukan bererti aku alpa dengan keindahan semua ini tapi hanya menggunakan semua peluang yang ada.. Hanya sekali, jadi gunakan sekali itu dengan sebaik baik2nya.. Tapi aku juga harus beringat kerana degan sekali itu aku juga boleh menjadi lupa dengan asal usul ku ini.. Segalanya adakeburukan dan segalanya ada kebaikan.. Banyakkan lah menggunakan kebaikkan dan minimakanlah keburukan. Akhirnya aku akur dengan kehendak dunia.. mengikuti pusingan dunia ini dengan redha dan tabah.. Dan harini aku sedar dari tidur ku selama ini. Dan aku sedar aku masih di dunia.....

No comments: