HOME

10 sebab kenapa Liverpool fans kena rilex dulu season ni.


1 - ramai yang plan nak kahwin, so kena plan betul2, jgn jadi hooligan sgt, tak manis bersanding nanti pakai baju liverpool.

2 - ramai yang hendak beranak, jadi kena jaga isteri atau yang isteri tu kena banyak rilex sebab dah nak bersalin.

3 - ramai yang outstation kat luar tempat yang tiada astro, jadi tak boleh tengok bola live.

4 - ramai yang nak tengok berapa kental nya korang untuk season ni, kerana season ni adalah season yang amat mencabar. Nak tengok sesiapa yang sabar dan tengok mana yang lalang, yang lalang boleh belah pegi Manchester !

5 - ramai yang cakap Rafael Benitez nak blah. so next season jika pengurus baru, mungkin liverpool lagi hebat dari biasa. Dan jika pengurus baru itu bodoh, bodoh seperti biasa. Tapi gua sayang Benitez !

6 -ramai yang cakap liverpool punya pemain ramai yang dah tua, so next season gua nak tengok pemain yang lagi muda dan lebih cerdas. jadi next season Steven Gerrard dan Fernando Torres bukan pilihan utama.

7 - ramai yang cakap owner liverpool George Gillett dan Tom Hicks adalah punca segala kemurungan season ini ! Lu orang buat donation, bagi duit tu kat aku, aku beli Liverpool FC. amacam ?

8 - ramai yang cakap Anfiled ni berhantu, jadi nak semua nak tunggu stadium baru akan siap. Jadi lu orang rilex dulu ok.

9 - ramai yang tak senang tengok bola sebab baru kahwin, pantang diusik. kan kan kan :)

10 - alasan nombor 10 ni korang letak kat komen. OK ?


No comments: